teruskanlah...

Monday, November 22, 2010

Aiman day 16, pantang day 15--EMAK

Dah dua kali aku bersalin dan tiap kali aku pantang, aku perasan emak memang insan yang akan concern kalau aku sakit, mengadu badan sakit or pening...emak susah payah sediakan tungku... makan minum... dan nampak muka susah hati kalau aku cakap aku sakit..mungkin sebab mak dah banyak pengalaman termasuk bersalin operate mcm aku ni..cuma mak selalu tak ingat pepengalaman lepas berkaitan bersalin jadi susah nak kutip pengalaman...

Kali ni aku pantang mak tak berapa sihat, kesian jugak aku tengok...tapi aku temgok mak memang concern sgt..kalau Adib meragam mak akan cuba bantu mana yang daya....

Disebabkan kesian dengan mak, Aiman aku mandikan sendiri..soal pandai tak pandai itu pokok pada hati...mula dengan aku belasah jer asal Aiman basah..then aku belajar dengan kakak ipar and abang..lastly aku belajar dengan youtube..now aku memang pandai heheh...siapa nak aku mandikan baby lepas ni bolehla....