teruskanlah...

Saturday, November 20, 2010

Aiman Day 14, Pantang Day 13---me and Adib

Hari ni aku banyak spend time dengan adib berbanding the last 14 days..sejak aku admit hospital, sejak aku kena operate....adib makin gedebab..nanti la aku masukkan gambar dia terkini....

Tadi dia bangun tido kul 4.30ptg..aku suap dia nasik dengan ayam...banyak dia makan...pastu dia minum sebotol susu..makan sekeping cheese and satu calsi-yum...selera tul dia skrg...agaknya senang hati tak yah pg umah pengasuh....pagi2 tadi pun makan bihun goreng banyak.....

malam....aku spend time tengok video youtube dengan dia....vidoe hippo and the dog & video hippo brushing teeth...sejam ada kot kitorang dok melayan video ni....bukan main hepi dia....walaupun ngantuk..pastu dia dah start merepek...suruh aku angkat netbook masuk bilik keluar bilik...dengan luka c-zer aku ni..agak tak agresif la pergerakan aku ni... pastu dia start merepek tak nak pakai pampers bagai....sedih lak aku..aku tak leh nak angkat2 dia..nak manja2kan dia mcm biasa...tadi pun kat meja makan dia dah ajak aku dukung dia..still tentu aku tak leh...dan akan berbulan pulak tu aku tk leh nak agresif sgt.....

aku rasa mcm nak meroyan jer malam ni..fikir hari2 depan yg aku kena tempuh..kalau lah ada insan yang empati dengan keadaan aku ni... cuba merasa apa yang aku rasa.... really hope so...i dont need sympathy..i need empathy

No comments: