teruskanlah...

Friday, July 4, 2008

Sepi


Hari rabu lepas aku pergi menonton citer Sepi..Touching jugak..berjaya buat aku nangis teruk jugak...sampai bergetar jugak ler rahang aku ni menahan sedih..storyline overall aku suka Cinta lagi..tapi Sepi ada part touching giler...

So...part yang aku suka ni mengajar sesuatu kepada semua orang bahawa kalau kita sayang dan cintakan seseorang...tunjuklah pada dia sentiasa..tak perlu selalu kata kita ada banyak masa, nanti dulu, sebab kita sendiri tak tahu berapa lama dia dan kita akan hidup bersama..aduh sedih betul bila aku teringat scene tu...Selalu manusia tak sedar..selalu rasa nanti lah esok lusa pun kita boleh tunaikan hasrat si dia...sampai tak sedar mana tahu sampai satu masa impian dia kita tak dapat tunaikan dan akhirnya hanya penyesalan dan kesepian yang akan merantai diri sendiri..

No comments: