teruskanlah...

Thursday, July 31, 2008

My Baby..11 weeks

Hari isnin lepas, aku dan hubby pergi check up kat klinik and survey hospital....mula2 pergi check up kat panel jer manaler tahu tak sempat pergi hospital ker sebab masa tu pun dah kul 12...dr cek dan cakap kandungan aku dah 11 minggu..kalau nak di bandingkan kira perut aku masuk kategori kecik jugak ler..

Masa dr scan tu, baby dah gerak2...baru 3.8 cm..dah ada tangan dan kaki...alahai...comel..kecik jer..rasa sebak pulak rasa...husband masa tu aku tengok takde..ala frust aku..dia takut tak leh masuk rupanya..maklumler first time takut2 nak cakap kat dr...

Bila dah petang baru selamat survey hopital yang betul2 nak buat check up dan nak bersalin..kena goes prosuder lagi sekali and scan lagi sekali..kali ni hubby dapat tengok...tapi baby pulak tido kot..senyap jer..maklumler dah petang..mama dia pulak pagi2 dah muntah..tengah hari harap makan roti jer...so baby takder energy ler kot heheheh....

aku tengok hubby pun mcm hepi sangat..nanti aku nak tempek gambar scan baby aku...hehehe..untuk tatapan semua...

hubby, i love u so much...walauppun next appointment hubby maybe takde..tapi sokongan hubby buat sayang sayang hubby sangat..

No comments: