teruskanlah...

Wednesday, January 2, 2008

Tarik Nafas Panjang-Panjang....





Tarik nafas panjang-panjang..pejamkan mata..aku mula mendapat ketenangan..aku mahu berkarya semula...bertahun minat ku ini terhenti...ideaku mati...jari jemari seakan tidak mampu menghasilkan karya..tekanan kerja dan juga keadaan hidup yang tidak teratur membuat aku mati idea...semenjak blog ini ku buka..sedikit demi sedikit minatku yang satu ini mula bercambah kembali...

Tahun baru azam baru..erm..mungkin boleh ku jadikan salah satu azam baru ku..berkarya sebanyak mungkin...semoga insan tersayang terus memberi sokongan pada diriku ini..

Banyak betul azam baru aku tahun 2008 ni...Cross the bridge when the times come..itu memang sentiasa menjadi pegangan aku bila saat masalah menghimpit..bila saat aku buntu membuat keputusan..ada pro dan kontra dengan pegangan aku ni..lantas aku membina azam..bukankah manusia itu harus merancang..meski kuasa penentu pada Yang Maha Berkuasa namun lebih baik dari manusia yang tidak merancang apa-apa..benarkah?

No comments: