teruskanlah...

Sunday, January 20, 2008

Off TopiC!!! Dayang Nurfaizah


Hari ni off topic jap dari topik cintan cintun..hari ni one day aku melepak kat umah..rajin giler kemas dan cuci satu rumah heheheh..dah petang2 tu melepak..bosan giler tv takder rancangan best..last2 ada gak menarik..How Do I Look..hari ni pasal Dayang..aku memang minat dia dulu..pastu ilang jap fanatik..hari ni suka balik style dia..heheh..pada aku dia ni pandai make up dan cari style yang buat dia nampak menarik and sweet even seksi skit..badan dia pun kecik tinggi..kulit dia pun seksi..apa yang paling aku suka sebab dia ni kasik ler lagu mana2 pun dia tak pernah nyanyi satu lenggok jer sentiasa berubah2 lenggok dia..and best..R&B katakan..go R & B heheheh...(masa kat AF dulu aku suka Kaer sebab dia lenggok R&B:))

No comments: