teruskanlah...

Friday, January 18, 2008

Cinta Ke Akhir Hayat



Nak tahu apa aku suka buat bila drive sorang2 atau keluar berjalan-jalan..walau jalan sesak, walau tengah sibuk makan, beli barang..mata aku cekap jer bila nampak pasangan yang dah tua masih berpimpingan tangan, naik motor tua bersama, naik keta lama bersama..akhirnya aku akan tersenyum sendiri..Cinta Ke Akhir Hayat..seronok sangat bila nampak pasangan macam ni..aku memang suka couple yang walau dah berumur, dah bercucu masih jalan beriringan..takdelah jalan jauh-jauh buat hal sendiri..Impian Hidup Aku nak jadik loving couple hingga akhir hayat...semoga impian ni dapat dimakbulkan insyaallah..hari tu aku nampak satu couple ni sayup2 jer dari jauh masa aku tengah drive, si lelaki tengah usaha tolak motor dia naik ke atas (lorong kecik ada bumper). yang perempuan sabar tunggu di sebelah pandang si lelaki penuh sabar..bila kereta aku makin hampir aku tengok sepasang suami isteri tua..nampak penuh kemesraan...masa aku balik kg hari tu, tengah aku dan adik beradik makan roti canai..sampai satu kereta klasik..keluar pasangan tua nampak very loving..aku rasa dalam 60-an..aduh..cemburunya aku...best sangat tengok..:)..banyak jugak couple macam ni aku jumpa...best sangat

No comments: