teruskanlah...

Tuesday, November 4, 2008

i'm back

Salam..dah terlalu lama aku tak update blog aku ni..dari aku pregnant trimester pertama sampailah alhamdullilah dah masuk ke trimester kedua...alhamdullilah semuanya selamat..baby sihat , aku sihat....ramai sangat komplen perut aku kecik termasuk hubby aku sendiri...last check up tanya jugak doktor..dia kata baby padat dalam perut, perkembangan baby semua ok...so nothing to worry anymore..

Pergerakan baby dah mula rasa..bila dia bergerak rasa bahagia sangat..bila dia diam tu resah jer..ye lah..dia pun sure ada time tido kan?

6 bulan dah aku pregnant...cian kat diri aku pregnant without my husband by my side...dia dah mintak transfer since kami baru kahwin aritu..sadly..not approve!!..geram dan sedih pun ada..husband dok ingatkan ikhlas dan sabar... ye lah..apa lagi yang aku boleh buat kan?? ikut sedih gak..ada masanya aku nak sangat di layan saat2 tak larat nak beli makan sendiri, nak masak sendiri, nak cari apa yang aku teringin sendiri..kalau dia ada takdelah sedih..bila time2 mcm ni..perasaan aku sebijik sama mcm masa aku kat hostel dulu!!..mcm home sick..sunyi dan sepi pada hal ramai kat sekeliling..mcm lagu DEWA..KOSONG tu!!

Last month, birthday aku...hubby hadiahkan gelang dari seberang laut, perfume and handphone...akhirnya dapat juga aku lepas rindu pada hubby dengan hantar mms...cuma kat tempat dia tu tak leh 3G ..tu yang aku geram sangat..!!!

from my sisters, brothers, father and mum...aku dapat baju pregnant 2,3 helai and handbag...Terima kasih semua...aku suka sangat..

End on this month expecting my husband coming back dan teman aku check up...kalau dia tak balik...aku memang sedih sangat!!

No comments: