teruskanlah...

Monday, September 22, 2008

Kisah Hantu KOM_KOM

Ari tu aku dapat forward e-mail dari member aku...joke e-mail ler..untuk jenis2 hantu...dalam banyak2 hantu tu satu hantu ni aku paling nak tergelak dan setuju..Hantu KOM-KOM...iaitu hantu yang terlalu asyik dengan komputer..sebelum ni aku tenngok citer GAIA kat Astro pun ada satu hantu ni mati sebab terkena shot elektrik masa dok asyik sangat dengan internet...LAWAK2...

Aku rasa hantu kom-kom ni memang bahaya ler..kalau dah siang malam dok hadap internet, hadap komputer..kerja umah tak nak buat, tak nak bantu..bilik berselerak...org mengemas umah dia dok hadap internet apa citer...kalau student siap boleh buat pointer jatuh lagi..

aku nasihatkan sesiapa yang ada simtom2 hantu kom2 tu elok ler kurang2 kan jangan sampai jelik di mata org...wallahmualam...

No comments: