teruskanlah...

Saturday, June 7, 2008

Kisah Kerja

Hari tu aku stress pasal kerja aku...bosannya..aku memang tak suka lansung dengan apa yang aku buat sekarang..aku nak masuk bidang kewangan balik ...tolong lah....gaji tak naik2...barang semua naik..minyak usah citer ler...kalau aku minat berbaloi juga..ni dah ler buat benda yang ntah apa2 ntah..aku pun dah naik bosan jugak dengan karier aku yang tak berkembang ni...pointer aku bagus...tapi aku asyik stuck selalu kat satu2 tempat..entahlah mungkin ada hikmahnya yang aku tak nampak sekarang..mcm dulu, aku punyaler sengsara nak dapat kerja nak kuar dari opis lama aku...ulang alik pergi interview tak dapat2 kerja...rupanya..di tempat kerja lama lah aku dipertemukan dengan dia dan membawa aku ke jinjang pelamin...mungkin sebab tu aku stuck dulu..

Sekarang aku doa banyak2...aku pun nak kembangkan karier aku juga..aku ada passion..aku ada pengalaman...tapi masih tak bertemu yang sesuai...kadang2 aku pikir..mungkin telah ditetapkan semua ini...mana tahu kalau aku terlalu berjaya dalam karier aku abaikan tanggungjawab sebagai ister kan..mungkin sebab tu karier aku tak wow mana..semoga aku jadi isteri dan ibu yang baik...semoga ada sesuatu dalam hidup ni yang benar-benar buat aku rasa puas dan berjaya..AMIN

No comments: