teruskanlah...

Wednesday, June 4, 2008

Kesepian terubat




Dia baru saja pulang kembali...minggu lepas aku menghabiskan masa bersama dirinya...barulah terasa bahagia..hilang kesepian yang selama ini menggari diri aku...last week dia hantar dan ambil aku di tempat kerja..aku dapat ciuman seorang suami setiap pagi sebelum aku mula bekerja..seronoknya...:)...dapat makan sate, kek secret receipi (my favourite), tomyam, ais kacang dan lain-lain...jalan-jalan sama-sama, masakkan makanan kegemarannya...mcm-mcm lah..walaupun sekejap cuma..tapi bahagia sangat..

Masa aku hantar dia ke airport hari tu..sebelum dia masuk ke balai berlepas..aku cium tangan dia..dia cium pipi aku..sejuk hati aku...walaupun aku pasti rindu akan mengejar aku kembali tetapi ciuman selamat tinggal di pipi membuat aku rasa bahagia..aku tunggu dia pergi sehingga dia tidak kelihatan lagi dan dia sentiasa menoleh ke belakang melihat aku yang masih setia menunggu dia...

Kini..kembali menghitung dirinya kembali..untuk membuang semua rindu yang telah dan bakal menyelubungi kami...

Abang..i love u so much..

No comments: