teruskanlah...

Thursday, January 2, 2014

SELAMAT DATANG 2014..terima kasih 2013

Selamat Datang 2014...

Selamat Tinggal 2013..yang penuh dengan kenangan...2013 yang memberi aku kejayaan memperolehi HADIAH LATIHAN PERSEKUTUAN (HLP)..biasiswa untuk aku sambung master

2014 yang penuh misteri......suspen untuk kursus QA persediaan untuk master di INTAN..dan seterusnya melapor diri di Universiti.....

Semoga tahun 2014 memberi kenangan dan pengalaman yang manis buat aku...2013 tahun penuh pengajaran...semoga kita semua lebih positif dan lebih baik dr semalam..usah membanding diri dengan orang lain ..berlawan la dengan diri sendiri supaya sentiasa memperbaiki diri,,,

Rezeki semua diatur Tuhan...ya kita hanya berusaha Allah yang tentukan...kadang kala kita rasa sesuatu itu bakal jadi milik kita..tapi kalau Allah kata bukan milik kita...maka akan terlepas juga...ada masa tidak disangka rezeki datang pada kita....percayalah pada rezeki...

Pagi ini aku dikejutkan dengan kisah seorang sahabat di sini...anak dia meninggal sebab terbelit tali pusat...kesian..lama dia tunggu untuk dapat anak kedua ni..tinggal tunggu masa melahirkan sahaja...inilah kuasa Allah.....simpati aku...

Akhir kata moga kita semua menjadikan 2013 sebagai kenangan dan pengajaran....lakarkan 2014 penuh indah...

semalam (1 Januari 2014)...aku and family pergi makan kenny rogers...tapi tak banyak gambar dapat ambik...adam tak sihat...cirit birit...sian kat dia...tapi kalau sihat pun memang jenis duduk x diam masa makan heheheh.....dapat tangkap gambar adib melantak ais krim jer...desert sgt heheheh...masa ni husband aiman and adam dah berlegar2 kat luar.....lasak sangat hehehe

 Comot hehehheheh
 Tengok tu pergi cucuk straw dalam ais krim
Muffin take away sebab peminat tegar si aiman makan donut...

Bye...Happy New Year

No comments: