teruskanlah...

Sunday, November 18, 2007

Lekaslah pergi...

Lately aku aku notis aku memang rasa tak hepi dalam diri....rasa pelik semacam ler ditambah lagi dengan habit aku yang suka makan coklat sedangkan aku spesis berjaga-jaga takut sangat gemuk...tension sangat ker aku ni? Mungkin kalau aku biar kerisauan, dendam, was-was dalam hati ni pergi aku akan rasa lebih tenang..well...MAYBE...erm..lekaslah pergi semua perasaan ni kan..

Dua hari lepas aku jumpa dia...erm...bila aku fikir2 balik kalau aku decide untuk tak gaduh2 lagi mungkin sedikit sebanyak aku tak kan tension-tension lagi kan...so..kalau aku tak decide gaduh..aku akan jadi ..erm pendiam..pelik lah aku ni aku hanya ada dua karakter bila bab marah ni..aku lepaskan atau aku diam kan...mana satu aku nak pilih ni?

Tapi masalah cinta ni hanya 5-10% jer dalam hidup aku..banyak lagi benda lain buat aku rasa tak tenang....ntahlah..lekaslah pergi semua rasa ni

Why do I have to climb a 100 mountains to get to you
when all you have to do is smile to get to me?
You only have 1 life... so dream what you wanna dream...

and do what you wanna do.
Life is only worth living once you've found someone worth dying for.
True love is, when everything in the world is going wrong,

all you have to do is look at that special person and, suddenly, everything in the world is right again.
The essential sadness is to go through life without loving.

But it would be almost equally sad to leave this world
without ever telling those you loved that you love them.

No comments: